Ångerfull

Jag känner bara för att åka bort någonstans, bort från allt! Jag skulle till Göteborg med en kompis men det blev inställt, eftersom chefen ringde och frågade om jag kunde jobba ikväll mellan 15-21,15! Jag tackade ja! På något sätt känns det bättre att jobba än att vara hemma, för då far tankarna omkring och jag är så ångerfull, så ångerfull att jag håller på att sprängas!

Jag tänkte på mitt liv igår och ångrar att jag inte gjorde vissa saker när jag hade chansen! Jag la mig själv åt sidan för att tillfredställa någon annan, men sådant får man inget tack för! När den man har ställt upp för tar vara på sina chanser så känner man bara hur kniven i ryggen vrids 20 gånger! Man är helt enkelt ensam i livet och man ska vara egoist och aldrig tänka på någon, för sen kommer de dagar då man tänker tillbaka på sitt liv och bara vill sjunka ner till jorden av ånger som äter upp en inifrån! Jag känner bara att mitt liv är slut nu och att jag inte har något ljust att se fram emot för egen del!

Hur som helst så blir det jobb för min del, sen är jag ledig i fyra dagar framåt!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Men gud du har ju ett barn att se fram emot ju!!! Mina dagar är helt underbara med Elina, jo visst ibland är det jobbigt men det är värt det. Fast jag redan har gjort allt (gift mig, köpt hud, fått ett barn m.m) Så vet jag att jag har mycket MYCKET mer att se fram emot! Och det gäller dig med!

2009-03-11 @ 13:05:25
URL: http://tricias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0