Äntligen bokat klipptid

Jag har inte uttryckt det i bloggen, men min familj har hört mig tjata om det ett tag nu! Det gäller att jag är så trött på mitt hår! Helt livlöst och det går mig på nerverna! Jag är inte så bra på att sköta mitt hår egentligen, det sköter sig själv! Jag duschar, borstar och torkar med handduk, inga produkter eller nått...thats it!

Jag har egentligen ganska fint hår, lockigt och mjukt och det är kanske därför jag känner att jag inte behöver lägga ner så mycket tid på det, men när jag väl lägger ner tid på mitt hår så blir det jättefint :-)

Problemet är att det nu inte ens blir okej när jag lägger ner tid på det...helt dött!! Mamma säger att det beror på graviditetshormonerna och hårkvaliteten blir sämre då, men jag står inte ut mer! Nu vänder jag mig till en frisör och hoppas att hon kan rädda mitt hår! Bokat tid på Onsdag!

Jag vill inte ha kort, för att D är rädd att jag ska gå och klippa mig kort som de flesta "nyblivna mammor" gör...hehe! Det är faktiskt sant, de flesta nyblivna mammor gillar att ha kort håt...lättare att sköta säger dem!

Såhär snygga lockar skulle jag vilja ha varje dag, men det kräver mer än bara duscha, borsta och handukstorka, haha :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0