Att blogga

Jag tycker att det är kul att blogga, speciellt när jag ser att jag har många läsare, då får jag ännu mer motivation! Men det finns en stor nackdel med bloggande också och det är att folk inte hör av sig till mig mer! Många läser i bloggen hur det går med graviditeten och hur jag mår osv. och känner att de har en viss kontakt med mig, men sånt kan inte jag se...

Jag har kompisar som ringer eller smsar för att höra hur det går med graviditeten osv, men sen har jag släkt och vänner som aldrig hör av sig och då tror jag såklart att de inte bryr sig! Man blir extra känslig när man är gravid! Men å andra sidan tänker jag "jaha då var det en mindre att höra av mig till när de blir gravida eller något annat stort händer i deras liv"...

What goes around comes around!
Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0