Clark Kent vs Superman

I och med att jag är förkyld så har jag fått skippa linserna idag. Det svider i ögonen för att de blir torra av någon anledning. Jag har därför haft på mig glasögon och vilka roliga reaktioner det har varit på jobbet, hehe!

En kollega sa hela tiden "oj jag glömmer att det är du som sitter där" varje gång hon gick förbi mig. Sen hade de inte märkt när jag kom in till telefonbanken och satte mig på min plats, ännu mer förvirrande var det att se mig med glasögon :-)

Sen kom en annan kollega senare och sa "hej har vi en ny kollega här idag- nämen det är du" hahaha! Roligt att man kan förändra sitt utseende med enbart glasögon. Kände mig som Clark Kent när han maskerar sig med sina glasögon för att de inte ska veta att han är Superman!


Kommentarer
Postat av: Mami

Hahaha po de por edhe na gjithmonë jemi mashtru kur i hjeke syzat, hahaha edhe ti pra për Swedbank koke Superman.

Të dua shum

2009-03-21 @ 12:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0