Dagens kläder

Jag hade verkligen ingen aning om vad jag skulle ta på mig idag! Alla kläder känns jobbiga och tighta! Jag såg dessa hängslebyxor i garderoben (fick låna av en väninna för läääängesen) och tänkte "det kör jag på idag"! Ganska bekvämt faktiskt! Nu har det blivit tungt och jobbigt med all övervikt!

Måste även säga att jag älskar mitt nya schema! Jag kom hem nyligen och hade jag jobbat ordinarie schema hade jag fått jobba till kl 19 idag! Stor skillnad! Sådana dagar har jag på Torsdagar, men det spelar ingen roll för att jag är ledig både Onsdagar och Fredagar! Soo worth it!

Nu ska jag proppa i mig Alevedon och lägga mig en stund! Jag är förkyld, har så ont i bihålorna, ögonlocken och huvudet av all snuva! Jag hade föredragit Ipren för att jag tycker att det är mer effektivt, men läste i en tidning att man inte ska ta det när man är gravid! Ja ja bäst att inte riskera något nu när jag "bara" har 4 veckor kvar på graviditeten (om jag inte går över tiden med ytterligare 2 veckor dvs...blä i så fall)

Trevlig Måndag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-16 @ 16:38:22
Postat av: e.

Ojj hahahaha, skulle skriva "cute" syrran. Älskar hängslebyxor på gravida kvinnor. Poss hej <3

2009-03-16 @ 16:38:54
URL: http://kattig.blogg.se/
Postat av: Patricia

Oj är det bara 4 veckor kvar! Skit det kommer gå snabbt nu! Jättesnyggt med hängselbyxor ju, ett par såna hade jag med!

2009-03-16 @ 16:52:47
URL: http://tricias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lola dil nji herë në foto në salon. Të dua shum

2009-03-17 @ 19:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0