Finanskris på H&M?

Jag har inte haft lust att gå ut och shoppa nu när jag höggravid, men en kvinnas shoppingtörst släcks inte så enkelt, så att jag satt och kollade igenom webbshop på H&M (fönstershoppar lite, hehe). Man ser en prisökning på mycket som också fanns i sortimentet förra året!

Dessa kostade 98:- förra året om jag inte minns helt fel, och nu 129:-  Visst, 30kr är inte så mycket med många bäckar små blir till en stor å...



Själv har jag ett par liknande men de köpte jag på Weddins och de har lite lägre klack! Hur sköna som helst! Längtar tills jag kan ha på mig dem till sommaren när jag går ut med barnvagnen och njuter av solen...oh jag va härligt det ska bli :-)

God natt!
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0