Jag har förstört bloggen

Uppdatering: Nu har jag förstört den ännu mer tycker jag! Jag tog bort hela sökfunktionen, MEN nu stämmer inte färgerna när man tittar på senaste inläggen och kategori, det var rosa innan, nu är det grått...
Att det aldrig kan bli rätt! ORKA!!!


Jag är medveten att "Sök i bloggen" står lite fel i sidan och jag har försökt fixa det men det går inte! Så onödigt att jag läste Webbdesign som extrakurs på högskolan, jag kan ju inte ens utnyttja mina kunskaper när det väl gäller! Blir så sur på mig själv! Jag ska försöka igen och igen och igen, tills det blir rätt! Jag fattar inte varför jag var tvungen att pilla med källkoden från första början...

Jag har försökt med alla möjliga varianter och det har lett till massor av misstag, men även lärdom! Det finns en lösning så att det kommer att fixa sig förr eller senare, det gäller bara att ha tålamod och det har jag inte JUST NU!

Ha en t trevlig, solig Måndag!

Kommentarer
Postat av: mami

A e ke rregullu tash bloggun. Të dua shumë

2009-03-23 @ 11:52:09
Postat av: Deli

Det här fixar du. TDS vi ses hemma.

2009-03-23 @ 14:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0