Gästbok i bloggen

Jag vill först och främst tacka för de fina kommentarerna från mina underbara vänner!! Jag har försökt rycka upp mig ur den här svackan, pratat både med familj och vänner och det har hjälpt mig en hel del! Vad är livet utan vänner och familj?! Jag har inte velat sprida för mycket negativ energi till er läsare så därför slutade jag skriva ett tag! En blogg ska vara rolig, men eftersom det här är min dagbok och jag skriver från hjärtat så blir det att ni även får följa med under mina svåra perioder! Jag är väldigt lyckligt lottad och välsignad i livet men ingens liv är dans på rosor hela tiden!

Nu har jag lyssnar på min goda väns önskemål och lagt till en gästbok i bloggen under länkar! Den heter Gästbok BabyLeona!

Tack ännu en gång till Er som läser bloggen och bryr Er om mig!
Ni är UNDERBARA ♥

Kommentarer
Postat av: Deli

Kämpa på älskling snart är vi föräldrar.

2009-03-16 @ 12:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0