Hemska förvärkar

Jag hade så ont inatt! Jag kan inte ens förklara smärtan! Det tryckte neråt och det kändes som att hela bäckenet skulle ramla av! Kunde knappt stå upp!! Det gjorde så ont i ljumskarna och äggstockarna! Är detta förvärkar för i så fall vill jag inte uppleva riktiga värkar, Oh My God!

Jag tror inte att något är på gång för att det är inga regelbundna värkar, men det kändes så obehagligt! Jag har inget att oroa mig för för att det är inte dags än, det är så lång tid kvar! Jag blir glad om jag har turen att inte gå över tiden, det är det enda jag hoppas på faktiskt!


Kommentarer
Postat av: e.

24 dagar säger jag bara syrran. 24! SHIT asså!

2009-03-27 @ 14:55:33
URL: http://kattig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0