Leona växer i magen!

Jag var hos barnmorskan idag och allt såg OK ut! Min mage hade inte vuxit mycket sen förr förra veckan, men det är helt normalt att det avtar lite nu (tur det säger jag bara)! Leona hade huvudet neråt och var "ruckbar", hihi! Det betyder tydligen stadiet innan hon fixerar sig, dvs förbereder sig för att komma ut  med huvud före vid förlossning!

Såhär stor är hon i magen:
    

Jag har börjat känna förvärkar allt mer kraftigt nu! Det är också normalt, men det är inte alls mysigt ska ni som inte har varit gravida veta! Det spänner  och det känns ungefär som kraftig mensvärk i livmodern och ryggen! Ja...det är bara att bita ihop, för att jag kommer att växa mer och det kommer att komma riktiga värkar en dag som tydligen är obeskrivliga!

Jag ska i alla fall njuta av att jag har ledigt på Torsdag och Fredag! Ska bara ligga och ha det mysigt i sängen eller i soffan och äta glass och praliner hela dagen haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0