Lunch och sen promenad

Jag gillar inte att äta ensam när jag är hemma! Det är så tråkigt och jag vet aldrig vad jag ska äta! Därför ska D hämta mig och vi ska ut på stan och äta lunch! Han tog bilen idag i och med att jag är ledig!

Sen ska jag möta en väninna och hennes supersöta son och gå ut på en promenad! Det är jättevackert vårväder! Klockan fem är D förmodligen hemma och då blir det dags att börja tvätta kläder! Fy va mycket tvätt vi har den här veckan! Vår tvättstuga ligger 50m bort från vår lgh och det är jobbigt att bära tvätten upp och ner! Tur att man har en stark man som kan bära tvättkorgen fullt med smutstvätt :-)

På kvällen ska vi  till min kusin för att hans lille son fyller 5 år idag! Får nog köpa någon present...han gillar bilar och dinosaurier så jag ska nog hitta något fint till honom, hehe!

Om ni har möjlighet, gå ut och gå i det vackra vädret! Stäng för persiennerna så att ni slipper se hur skitiga era fönster är och bara gå ut i den friska luften och beundra naturen som håller på att skapa nytt liv i allt levande runt om kring oss! Släpp allt och bara njut! Tänk inte på alla måsten! (OMG vad poetisk jag låter)

Ha en fortsatt trevlig Fredag!

Kommentarer
Postat av: e.

Tur att man har en stark man som kan bära tvättkorgen fullt med smutstvätt :-)... Jaa du Lola, det kan nog diskuteras.. HAHA skojar bara :D



TDS!

2009-03-20 @ 14:46:46
URL: http://kattig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0