Should I stay or should I go?

Det är albansk fest i Borås idag och jag har inte bestämt mig om jag ska gå! Just nu känns det som ett nej, men jag kanske hinner komma in i party stämmning senare på kvällen? Jag antar att D inte vill komma, men det är bara vad jag tror eftersom jag inte har frågat honom rakt ut än för att jag inte har bestämt mig själv om jag ska stanna eller gå! Jobbigt när man har beslutsångest... 

Egentligen vill jag gå bara för att utnyttja min frihet till max eftersom jag är fri nu när Lea inte är här och jag kan bara gå på fest utan att planera så långt i förväg...så kommer det inte att vara när hon är här, då måste man boka barnvakt och hålla reda på hundra saker innan man ger sig iväg...då försvinner hela festlusten ju!

Jag tror att mamma, syrran och min kusin ska gå...
Vad ska jag göra??

Hjälp mig med mitt I-lands problem..


Kommentarer
Postat av: e.

Nee vi ska inte gå, så du behöver inte oroa dig syssan haha :D Lööööve to you!

2009-03-06 @ 20:08:37
URL: http://kattig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0