"Snart Lola!"

Jag var så förbannad och arg igår! Jag hatar när han spelar datorspel!! Jag blir arg på bara tanken! Jag kände mig så kreativ och tänkte skriva några inlägg i bloggen, men då skulle han passa på att spela och när jag ville ha datorn sa han "Snart Lola!" JAG HATAR DE ORDEN, för att snart betyder "vänta i MINST en halvtimme på din tur"! Då var klockan redan mycket och jag kunde inte vara upp hur länge som helst för att vänta på att blogga, då var kreativiteten och lusten helt borta! Jag blev lovad fotmassage också, men fick jag det? NOPE!

Jag brukar störa mig på mina tre syskon (tre tonåringar i samma hus) när de tjafsar med varandra om datorn och vem som ska duka av bordet eller plocka ur diskmaskinen etc, men det är ingen skillnad på oss två, vi tjafsar som om vi vore syskon ibland, det blir väl så när man har "vuxit" upp med varandra....vi har trots allt varit tillsammans sen vi var jätteunga!



Jag har ingen ledig dag imorgon för att jag ska jobba! De kunde inte hitta någon annan som skulle ersätta någon sjuk, så jag fick vara den som ställde upp. Men i gengäld får jag Torsdag och Fredag ledigt, vilket jag anser är värt det!



Trevlig Tisdag!

Kommentarer
Postat av: jennypenny

heeeeeej!!!

nu e jag här.trevligt!!!

så sockersött det e!!



vi ses..i morrn kanske

kram

2009-03-03 @ 22:34:01
URL: http://jennyviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0