Spent my time well

Så, vad har jag gjort dessa två lediga dagar?
Jag har legat i sängen och på soffan väldigt mycket! Igår åt jag pasta som jag gjorde kvällen innan och idag kom mami förbi under sin lunchrast med en pizza till mig, så att jag har inte ens brytt mig om att laga mat! Jag har ätit lite mackor och druckit massa vatten, thats it! Jag har inte ens varit hungrig!

Jag har hunnit se på följande filmer:

Bedtime stories
Marley and Me
The devil wears Prada
Russell Peters, red white and brown (stå upp komedi)

Nu återstår Marie Antoinette men först ska jag göra lite pytt i panna och vänta tills D kommer hem. Sen ska vi börja tvätta kl 17! Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska gå på festen ikväll...


Kommentarer
Postat av: Jenny [snart mamma till Vilda]

Du har inte heller så långt kvar! När jag väl kom under 50 dagar började tiden verkligen att rusa fram. Helt galet. Jag längtar så jag blir tokig! =)

Gillar namnet Leona riktigt mycket förresten! Tycker alla döper sina döttrar till Tindra eller Ella nu för tiden, så det är skoj med något annorlunda.



Jodå, jag har magbilder. Ska lägga upp dem ikväll! Är så dålig på det här med att lägga upp bilder, är helt enkelt för lat. Själv då? Några bilder? =) Kram!

2009-03-06 @ 16:36:12
URL: http://denvildavilda.blogg.se/
Postat av: e.

Ohh var någon av filmerna bra?



är inte Marie Antoinette ASTRÅKIG?? Har fått för mig det från ingenstanns :S haha

2009-03-06 @ 20:10:49
URL: http://kattig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0