Vårstädning

Igår rensade vi ur byrån där Leas kläder kommer att ligga och sen gick D upp och slängde ALLT från vinden! Han slängde verkligen ALLA sina saker! Han kanske ångrar nu i efterhand, men gjort är gjort! Det hela började med att jag ställde en simpel fråga: "vart ska vi ställa en bokhylla?"! Vi har det ganska trångt och det finns egentligen ingen plats med bokhylla, och han blev stressad över den frågan och istället för att vi ska komma överens om nått så valde han att slänga alla sina böcker (både vanlig litteratur och kursböcker) för att få mer plats och så att jag inte "tjatar" mer om en bokhylla! Men det värsta är att vi kommer att köpa en bokhylla förr eller senare så allt det slängandet var i onödan...

Sen åkte han till återvinningscentralen och kom inte tillbaka på två timmar! Mobilen låg hemma och jag visste inte vad jag skulle nå honom! Han var borta! Jag letade uppe i vinden och gick ner till parkeringen, men bilen var inte där! Jag visste inte vart jag skulle leta, så att jag satte mig i hallen helt hjälplös och började gråta som ett litet barn! Efter att jag har gråtit i en halvtimme kom han in genom dörren och mitt hjärta kom på plats igen...Det är inte första gången han gör såhär...han har glömt mobilen tidigare och oroat mig i onödan förut också! Han hade hunnit tvätta bilen och äta ute medan jag satt och oroade mig...

Hur som helst nu är hennes kläder tvättade, vi har rensat så att hon ska få plats med sina saker och nu väntar vi bara på henne! Hon tycks vara bekväm inne i magen för att jag tror inte att hon kommer på ett tag!


Nu är hela byrån hennes! Tänk vad mycket vi fick slänga som vi har samlat på oss under tiden!

Trevlig Söndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0