Behandling

Jag har fått en böld i bröstet efter att jag fick mjölkstockning, så att nu får jag gå på regelbunden behandling där de sticker in en stor nål i mitt bröst och drar ut vätska! Det är lika vidrigt som det låter! Jag äter även penicilin, 6 st per dag i 10 dagar! Om inte det hjälper så måste jag tyvärr sluta amma! Jag hatar att amma, men det är bra för Leona så att därför vill jag inte sluta! Jag började behandligen i Onsdags och idag hade jag min andra behandling, nästa är på Onsdag igen osv!

Förövrigt så lever jag fortfarande som en zombie i dimma! Jag försöker kommer in i rollen som mamma men än har jag inte fått några rutiner, utan jag ammar, byter blöja, äter, sover och gör allt efter Leonas schema, kan inte styra mitt liv på något sätt än! Jag har glömt hur det är att leva ett "normalt" liv där man äter, sover och gör saker för sig själv! Jag längtar efter att få sova 8h i sträck och det är något jag inte ens kunnat drömma om sen Lea kom till världen! Alla säger att det blir bättre och att jag snart kan sova, äta och leva ett ganska normalt liv :-) Jag väntar på när mitt "snart" kommer...

Ta hand om Er!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0