Jag vill sova!!

Jag längtar efter att få sova längre än 2-3h per gång! Jag fick kommentar av min syster om att jag skrev mycket om mitt sovande när jag var gravid och ledig, men oh ni anar inte hur mycket jag längtar efter de stunderna! Jag var ensam hemma och kunde bara sooooova hur länge jag ville! Vår lilla tjej bestämmer här! Vi sover när hon sover och hon har varit lite dålig på det idag. Jag trodde att jag skulle bli galen utan sömn! Jag ammade och ammade och vaggade och gjorde allt möjligt men ändå ville hon inte sova, hon är förresten fortfarande vaken i sin pappas famn. Deli var med henne i vardagsrummet ett tag och jag kunde vila lite, men jag är fortfarande jättetrött...

Det är tufft att vara småbarnsförälder! En positiv sak just nu är att jag tycker att jag mår bättre nu än för någon vecka sen, jag är i alla fall på bättringsvägar, inte lika nere och har inte lika ont överallt...
Livet har sina goda stunder!

Sov gott allihopa ♥

Kommentarer
Postat av: Hallonmamma

Låter tungt! Jag sov medan jag ammade Kayleen. Och pågrund av att jag gjorde så så har jag aldrig sovit dåligt med henne. Det är ett mega stort tips att sova medan du ammar. Pröva :)

2009-05-23 @ 18:04:35
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag håller ej med hallonmamma! Tänk så råkar du vända dig över bebisen medans du ammar o har somnat? När man sover djupt märker man inte så mycket eller hur? Tycker att du inte ska pröva det dära.. känner till en person som har strypt sin unge så dära (!)

2009-05-24 @ 15:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0