Läslusen

Jag är inte den personen som läser böcker jämt och ständigt och snackar om det på fikarasterna m.m! Jag har alltid sagt att det fick räcka med alla högskoleböcker jag har fått läsa under min fyraåriga utbildning! Men när jag var ledig passade det bra med en bra bok i famnen och komma bort till en annan värld...eller för min del förbereda mig på den värld som väntade mig! Då läste jag mest om allt som hade med graviditet och barn att göra!

Jag läste två böcker parallellt! Den ena är en fantastiskt faktabok, så den kan läsas lite fram och tillbaka som man känner och vill! Det handlar om barnets utveckling i olika stader i livet! Den har helt underbara bilder!!

   

Den andra boken köpte jag till min man men jag läste den för att den är så rolig och lättsam! Jag tycker alla kvinnor borde köpa den här boken till sina män! Den förklarar verkligen kvinnans graviditet på ett bra sätt och författaren skriver boken ur mannens perspektiv, så att det är också kul för oss kvinnor att få läsa om saker ur mannens synvinkel!



Numer har jag inte tid att läsa!
Kram

Kommentarer
Postat av: Leni

Hej skratt, man blir stressad av alla utropstecken, tagga ner(!!!!!!!!!!!!!!!!!)

2009-05-17 @ 03:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0