Litet blogguppehåll

Mina kära vänner, jag tackar för alla dessa fina kommenatarer och lyckoönskningar som jag har fått från Er! Det värmer ska ni veta! Jag njuter av att vara Leonas mamma och hon är en ängel! Jag kan inte sluta beundra henne varje sekund! Hon är det finaste och det dyrbaraste jag har! Hela släkten är så kär i henne, vi kan inte få nog! Hon är mer än välkommen till oss!

Jag älskar min lilla familj!
Därför kommer jag att göra ett litet blogguppehåll så att vi bara kan njuta av att vara en familj! Deli är hemma i två veckor och det är så skönt att dela det här med honom! Vi får även gäster nu så att jag har som ni förstår inte tid just nu att sitta och blogga!

Jag kommer att blogga mer framöver och även lägga ut fler bilder på vår lilla ängel samt skriva ner förlossningsberättelsen!

Ha det så bra tills vi hörs igen!
Kramar från en stolt mamma ♥


Kommentarer
Postat av: Carola

Åhh vad fin hon är. Grattis igen.

Jag förstår att du gör ett uppehåll. Kasta även ut släkt och vänner från hemmet om det blir jobbigt. Denna första tid kommer aldrig igen och det första året behöver Leona bara dig och Deli ingen annan. Ni är nu de viktigaste människorna i världen.

Ta hand om er

Carola

2009-05-02 @ 19:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0