Såhär bloggar jag

Jag hinner inte blogga förrän Leona sover! Om hon är vaken brukar hon vara gnällig för att hon vill känna att jag är nära, vill äta, byta blöja eller är trött...då förstår ni att bloggen inte prioriteras, för att jag har fullt upp!

Inatt var det katastrofalt! Hon vaknade kl 1,30 för att äta och sen när hon blev mätt så somnade hon inte utan hon var vaken till kl 5 eller mer...jag orkade inte mer, jag höll på att bli galen av trötthet! Jag ville inte väcka Deli, men hon grät emellanåt och jag blev mer och mer trött! Tillslut gick jag in i sovrummet och la henne mellan mig och Deli och både hon och jag somnade!!!!

Såhär såg det ut igår när jag försökte blogga.

Först somnde hon i bilbarnstolen och sen vaknade hon och då fick jag...


...hålla henne på skrivbordet med en hand

Som mamma räcker inte två händer! Ni får alltså ha överseende med stavfel ibland då jag numer ofta får skriva med en hand, för ena armen är Leonas :)

Kommentarer
Postat av: Hallonmamma

:/ Åh nej, jobbigt!! Men detta brukar gå över efter ett par månader. Så håll ut!

2009-05-28 @ 16:51:19
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0