Skyltfönster

Igår gick jag med barnvagn hemifrån till stan och sen vidare till Knalleland! Det tar 40 min enkelväg, sen gick jag såklart tillbaka också! Så att jag fick min dos av promenad för igår kan man säga! Jag hade på mig mina skor med kilklack och jag fick värsta blåsorna och nu gör det jätteont! Vill man vara fin får man lida pin! Jag skulle köpa ballerinaskorna som jag skrev om innan, men det var rulltrappor ner till den affärern och jag visste inte hur man tar sig ner så att jag struntade i att köpa dem! Måste ta barnvagnskörkort först, haha! Det är så svårt att köra barnvagn i början!

Gissa om jag blev förvånad, påväg hem såg jag ett av våra bröllopskort i ett skyltfönster! Det är den med gul ram som ni ser...

Jag hade mitt balkort i ett skyltfönster också för 100 år sen haha! Det var mitt i stan så att det var coolt att se det varje gång jag gick förbi! Tror dock inte många känner till att mitt kort var/är med i skyltfönster eftersom jag inte ser lika spacklad ut i verkligheten och jag brukar gå runt utan smink och bal/bröllopsklänning till vardags haha!





The real deal

Kommentarer
Postat av: Hallonmamma

så jävla vackert kort!!!!

2009-05-26 @ 19:10:57
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Mami

Shum foto e bukur dhe ju të bukur jeni.

2009-06-04 @ 16:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0