Behålla

Jag behåller den skjortan/blusen jag skrev om igår!

Åkte till H&M i morse för att eventuellt lämna tillbaka den eller se om det fanns någon annan som var bättre ...ja jag vet inte vad jag letade efter...men jag kom hem med en ny kofta i alla fall...Det blir snyggt med den skjortan och koftan på...lite mer classy till jobbet :) Där jag jobbar så klär de flesta sig lite mer klassigt/propert. Det kanske hör till när man jobbar på bank och de flesta är äldre damer, så man kan ju inte förvänta sig annat :) Vi har även dresscode, vilket innebär att jag inte får gå klädd hur som helst! Man ska se fin ut inför kunderna!


Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Du kommer ju se helt fantastisk ut! :D

2009-11-22 @ 20:47:56
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0