Duggregn

Jag ville verkligen gå ut  på en promenad idag eftersom vi inte har varit ute på en hel vecka, men det är duggregn ute. Jag tycker att det är irriteraden med små små små regndroppar mot ansiktet och det ser inte ut som att de kan göra nån "skada" men när man väl kommer in till stan så är man genomblöt! Delis lunch börjar halv ett och jag tänkte hinna ner till stan innan dess, men jag tror att jag hoppar över denna gången också.

Jag har inte varit och tränat sen förra Tisdagen och det är ju typiskt mig. Träna EN gång och sen strunta i att gå, men idag ska jag dit i alla fall. Det är planen sen får vi se om den går igenom, man vet aldrig med mig när det gäller träningen.

Ha en underbar Torsdag,
Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0