Forma kroppen

Idag var jag iväg och träffade min personliga tränare. Jag har varit så slarvig och de timmar jag betalade honom för tidigare har varit helt i onödan. Inte hans fel, utan för att jag inte tog det på allvar. Jag gick dit sen dröjde det flera månader- ja ett år till och med innan jag gick tillbaka igen!

Idag satt vi och bokade in åtta pass sammanlagt! Det blir varje Onsdag sista veckan i månaden fram till 30/6 2010. Till dess ska jag kämpa för att forma kroppen till det jag vill. Jag vill se fin ut när vi åker på semester tillsammans, vår lilla familj :) Jag vill se tillbaka på kort och vara nöjd! Jag har aldrig varit nöjd med min kropp, inte ens när jag var jättesmal eller när jag blev  lite större (som nu)!

Många tycker att jag är dum som betalar en som ska hjälpa mig med träningen "Det är inte så svårt, gå ut och gå och ät nyttigt så fixar du det!" Ja, men jag är inte den typen som gör det om inte jag har någon som ropar vid mitt öra "En till, du klarar det, kämpa på nu"! Jag tycker att jag får ut mer av min träning när jag har en pt, jag blir effektiv och peppad. Sån härlig känsla!!!

Jag tänker såhär: Rökare spenderar ca 800-1000kr/mån utan närmare eftertanke, det är pengar slängda i toalettstolen med en rejäl spolning efteråt! Jag sparar in på såna onödigheter och väljer att lägga pengar på min hälsa och välmående! Sluta röka, börja träna, det är mitt motto!!

Ha en fortsatt trevlig lill-Lördag!
Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0