Leonas bilder i bloggen

Jag har funderat på att ta bort alla Leonas bilder från bloggen. Jag har ju facebook och där har jag ju massor av bilder så att mina närmaste vänner kan se dem. Det är så tråkigt när man tittar på sin statistik och man ser att många går in och kollar ens blogg, men inga kommentarer. Ni som bloggar själva vet hur tråkigt det är när ingen kommenterar. Jag vet inte ens vem som läser min blogg. Jag är i valet och kvalet. En del av mig vill ta bort alla bilder, men sen tänker jag "Nej!" för att jag vill ju att Leona ska läsa bloggen när hon blir äldre och se de blider jag har lagt in. I och för sig så är alla bilder i bloggen såna bilder som redan finns sparade i Leonas mapp...

Jag får fundera lite till...men bli inte förvånade om ni ser att alla Leonas bilder har försvunnit en dag...
Som sagt man vet inte vem som läser ens blogg och om bilderna hamnar i orätta händer! Jag är vuxen och gör ett eget val om jag lägger ut egna bilder, men Leona kan inte säga vad hon tycker än! Jag gör valet åt henne och det är kanske inte alltid det rätta! Hon kanske inte vill att vem som helt som har Internet ska kunna se hennes bilder?!!

Kommentarer
Postat av: Parastoo

Hej! Jag är en av Ardianas och Ermes kompisar, ville bara säga att jag gillar din blogg och det du skriver. Ta inte bort din blogg utan låt det vara ett minne för din dotter, att senare läsa. Det du kan göra om du inte vill att andra okända människor ska läsa eller se dina bilder är att sätta en viss säkerhets kod som gör att dina nära och kära endast kan läsa din blogg. Fråga Erme hon kan allt om det!



mvh Parastoo

2009-11-16 @ 17:44:29
URL: http://parastoodarabi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0