Liten stor tjej

Min lilla tjej har blivit stor för sin liggdel på barnvagnen. Igår tog vi ner sittdelen från vinden och jag tvättade rent alla delar! Idag ska vi premiäråka med den nya delen. Jag måste ner till stan och byta koftan jag köpte i Lördags, för att jag upptäckte ett hål på den. Jag hoppas att de har rätt storlek inne i stan så att jag slipper åka till Knalleland.

Leonas sovtider har blivit jättekonstiga de senaste veckorna, hon är uppe till kl ett eller till och med tre på natten, men igår somnade hon kl 23 och jag blev chockad...sååå tidigt? Jag vek och la i ordning alla kläder och sen la vi oss kl 24. Jag har sovit hur länge som helst idag och nu är jag pigg som en ...lärka...(heter det så?).

Leona sover fortfarande, ska väcka henne och göra lite "frukost" till oss och sen drar vi ut i det här äckliga vädret!
Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0