Lokalkändis

Jag blev stoppad av en kvinna som jobbar på Sveriges Radio för några dagar sedan och hon frågade mig om tandvårdsbidraget!

Lyssna på det här:

http://www.sr.se/sjuharad/nyheter/arkiv.asp?ProgramID=206&Min=2001-12-14&PeriodStart=2009-11-23&Period=2&Artikel=3262169

Deli ringde från jobbet idag och frågade mig om jag hade varit med på radio? Jag hade inte berättat för att jag hade totalt glömt bort det! Trodde inte att det skulle sändas om jag ska vara ärlig :) Jag blir ofta stoppad av bland annat Borås Tidning (BT) och de slänger fram en mick och man bara babblar på! Men jag intalar migsjälv att det jag sa var bara massa skitsnack och de kommer inte att ha med det i tidningen sen....TYDLIGEN GÖR DE DET eller sänds på radio i alla fall! Jag har varit med i lokaltidningen ganska många gånger, en gång prydde jag och Deli förstasidan på BT :))

Lokalkändis...smell the success hihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0