Lunchen...

...den blev inte så underbar som jag hade tänkt mig. Hon gillade inte hemlagad pasta med köttfärssås. Hon kräktes och skrek och grät och allt möjligt på en gång! Jag försökte ge henne burkmat efteråt och inte ens det åt hon! Jag har i alla fall försökt! Jag tänker inte försöka ge henne hemlagad mat mer, tills hon blir stor nog att kunna tugga och äta precis samma sak som vi äter!!

Jag tappade också matlusten och åt bara pyttelite och det är inte likt mig!
Tillslut tog jag henne till skötbordet, tog av henne pyjamasen för att den var så kladdig, tvättade av henne all mat, la henne i sin säng, gav henne nappen och nu har hon äntligen somnat. Jag är också jättesömning, så att jag går också och lägger mig och hoppas på att kunna somna omgående.

Hugs

Kommentarer
Postat av: Hallonmamma

Nämen lillan då! Det kallar jag att inte uppskatta maten :P Barn är för roliga ibland. Kayleen spottar ut den. Känns ju inte så bra när man stått och lagt ectra mycket kärlek i maträtten. Hoho. Men det lär väl ändras snart :)

2009-11-09 @ 13:05:30
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0