Måste ha

Jag har gått och köpt massor av överdelar, men bara ett par finbyxor till mig själv. Det är egentligen jeans jag behöver mest av allt! Jag går runt i leggings eller mina mammajeans fortfarande. Mina mammajeans går ner hela tiden även när jag använder skärp och jag får dra upp dem stup i kvarten, det är sååå jobbigt! Gamla jeans kan jag inte dra upp gylfen på. Jag såg två par fina jeans på H&Ms webbshop. Jag ska dit imorgon och prova! Stuprör är mina favoriter och de brukade sitta fint innan, men jag vet inte hur de sitter nu. Jag vet faktiskt inte ens vad jag har för storlek nu. Innan jag blev gravid hade jag 28" på jeans...nu 38" kanske?


Kommentarer
Postat av: Hallonmamma

jag älskar också stuprör´s jeans :D

2009-11-26 @ 14:04:13
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Nadja

De är fint med stuprör, tycker de är svårt med jeans och hitta rätt storlek.. jag väger lika mkt som innan jag blev gravid men har blivit smalare men muskulösare så jeansen mina sitter som en hösäck nu ;-/



Jag kör 3*60 minuter pass i veckan, enda styrketräningen jag kör är BodyPump pass =) Läste att du oxå ska sätta igång med träningen, får hoppas på att du lyckas! De är jobbigt innan man ser resultat, jag ser inte så mkt resultat men jag känner en massa och jag har tränat i 1,5 månad men de ska ta längre tid för en smal person att se resultat i spegeln enligt tränarna där jag tränar så jag håller ut!

2009-11-26 @ 23:17:40
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0