Ner till stan

Ja, jag vet, jag skrev innan att vi inte skulle gå ner till stan, men det gör vi ändå. Syrran ringde och frågade om jag ville hänga med henne och jag hade inget bättre för mig så att jag svarade ja! Jag ska köpta en del saker. Ni märker att det blir en hel del shopping för min del och det beror på att jag inte shoppade under graviditeten och några månader efter förlossningen, jag trodde att jag skulle bli lika smal som innan på några månader, men icke! Jag vill förnya min garderob inför jobbstart och de flesta av mina "gamla" kläder passar inte såklart.

Nu väntar jag på att min syster ska bli klar sen drar vi i det här fula vädret :/
Vi hörs,
Hugs

Angelina Jolie, släng dig i väggen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0