Onsdag

Äntligen kom reparatörerna och fixade låset! Det var jättetrögt att låsa innan och man kände sig som en inbrottstjuv varje gång man skulle komma in i sitt eget hem! Idag har jag inte lust att gå ut, så att jag tror att vi stannar inne. Ikväll ska jag gå och träna, Deli ska till en kompis och mamma är barnvakt år Leona. Det känns jättenervöst att lämna henne!

Jag köpte en ny klänning igår och mamma tyckte att den var jättefin. Jag skulle gå och köpa den åt henne idag, men jag orkar inte gå ut i det här vädret. Ska be mamma gå och köpa den själv om hon har lust :) Jag såg några fina koftor och en fin tröja på H&M och jag var så dum som inte köpte allt igår. Snart (inte idag) måste jag ner till stan igen och hålla tummarna att mina storlekar finns kvar.

Ha en underbar dag.
Hugs


Kommentarer
Postat av: Hallonmamma

Jag vill också shoppa! Jag måste ta mej till Stockholm inom en snar framtid. Garderoben sinar.

2009-11-25 @ 12:03:55
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0