Out of the closet

Igår rensade jag kläder från garderoben. Det var inte så länge sen vi gjorde det och vi gav bort massor av kläder till hjälporganisation då. Även igår blev det en hel del. Några plagg hade jag jättesvårt att släppa taget om, men jag bestämde mig, jag ska ge bort dem och köpa nya. Man kan inte behålla hur mycket som helst för att då finns det inte plats att fylla på med nytt :)

Jag såg att jag hade en del kläder i stl XS/34 och det var riktigt skrattretande hahahaha. De åkte bort direkt, aldrig i livet att jag någonsin kommer att kunna komma in i den storleken mer! Sen hade jag massor i stl S/36 och de visste jag inte riktigt vad jag skulle göra med, så en del fick åka bort och en del packade jag ner i en kartong och skickar upp till vinden. Alla mina gamla jeans i stl 28" som jag hade innan jag blev gravid packade jag också ner i kartongen. Jag kan dra på mig alla mina gamla jeans men jag kan inte stänga gylfen och jag vill inte köra med gummibandsmetoden heller. Jag ska helt enkelt köpa nya i min nuvarande storlek. Jag tänkte att jag kanske kunde ta fram de gamla jeansen om jag går ner i vikt nån gång i framtiden...
Jag fullkomligt älskar alla mina jeans, speciellt mina svara struprörsjeans!

Alla kläder i stl M/38 behöll jag, för att den storleken har jag nu. Idag blir det nytillskott i garderoben, bland annat nya jeans, koftor och tröjor i stl M/38 :)

Det här är bara en liten del av det jag ska ge bort, jag tog inte kort på allt för att halva vår lgh var full med mina och Delis kläder igår :)
 

Dessa ska jag behålla:

Min favoritskinnjacka får gå in i ide nu till vintern och komma fram till våren igen!


Mina underbara jeans lär inte användas på ett bra tag heller!


Jag gillar skjortklänningar och dessa ska jag spara och ta fram till våren igen. Perfekt med ett par leggings, ett linne under och ballerinaskor till! I love it!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0