Träningsvärk

Oooouch! Jag har så ont i hela kroppen! Tänk vad lite slag och sparkar i luften kan göra? Det ser jättefånigt ut om man tittar från utsidan, men oj oj oj så effektivt det är! Pulsen slår 300 slag/min, man är illröd i ansiktet, svetten bara rinner och man känner att man faktiskt tränar! Aaaaah vad jag älskar bodycombat! Ska försöka gå och träna samma sak nästa Söndag också!

Jag älskar bodycombat! Framöver ska jag prova bodypump, boxercise och någon form av dans! Det är bra att varva styrketräningen med lite pass för att det inte ska bli långtråkigt!

Idag blir min enda träning att ta upp tvättkorgen upp och ner från tvättstugan! Det är tråkigt att tvätta men sen blir det så skönt när allt är rent hemma, jag njuter då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0