Besöka jobbet

Idag ska jag besöka mina arbetskollegor någon gång efter ett tiden. Sist jag besökte dem var min lilla tjej en månad gammal, och nu är hon fem och ett halvt!! Mitt dilemma är vad jag ska ta på Leona?

Själv blir det väl mammabyxorna som för tillfället är de enda som passar någorlunda och någon tröja bara. Det är sååå kallt ute nu, visst? Självklart ska jag sminka mig lite, för att jag har faktiskt gjort det varje dag nu sen jag skrev att jag skulle göra det. Känner mig snyggare och piggare när jag får lite färg på ansiktet.

Ta hand om er,
Hugs

Kommentarer
Postat av: Emilie-Mamma till Liam

visst är det gulligt =) jag frågade bvc om det var mamma han försökte säga och det är det eftersom man säger mamma och pappa här hemma hela tiden är det det han snappat upp. hihi

oj vad jag känner igen mig med kläderna.....inget kul när man inte kommer i de gammla kläderna, jag köpte ett par nya jeans precis i början av graviditeten men de kan jag ju glömma nu =)

kram

2009-10-15 @ 12:43:05
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0