Fredag

Idag sminkade jag mig :) Jag la lite skimmrande ögonskugga (ljus), maskara, rouge och läppstift och jag kände mig fin. Jag mådde bättre också, låter det sjukt?

Idag blir det ingen lugnt Fredag här inte...
Jag ska tvätta tusenmiljarder plagg för att vi har köpt massor av nya handukar och lakan. Jag ska epilera mina ben, det är ett nödvändigt ont, but it hurts soooo much. Det tar så lång tid också, men sen växer de segare och blir ljusare. Jag epilerar underarmarna också, ouch! Sen ska jag hinna med att städa lite och det dyker säkert upp hundra grejor till som jag inte kommer på just nu.

Imorgon blir det kanske en sväng till Ikea, vi har inte bestämt 100% än.
Ha en trevlig Fredag mina kära blyga läsare som kikar in men lämnar ingen kommentar :) Jag blir glad hur som helst att ni tittar in, alltid lika trevligt att titta på statistiken.

Hugs

Kommentarer
Postat av: sadde

Hej visste inte att du epilerar...det gör faktiskt ont, och att du står ut hela benen?? hehe

2009-10-09 @ 18:45:22
Postat av: Emilie-Mamma till Liam

haha ja han är så söt när han blir frustrerad hih i

ja visst är det härligt att få känna sig fin ibland, även om man inte ska någonstans gillar jag att ta på mig lite maskara och lite rouge.

kram

2009-10-09 @ 18:51:54
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0