Fredag

Ännu en Fredag är kommen! Veckorna går så fort och tiden då jag ska börja jobba närmar sig med stormsteg. Det känns som att jag ska börja imorgon. Jag mår inte alls bra, blodtrycket är inte bra och jag har ont i magen och ryggen. Ringde till vårdcentralen i morse, men jag skulle boka tid en annan dag, så att jag måste ringa nästa vecka igen! Hoppas bara att allt visar sig vara bra. Jag ska förhoppningsvis bara få göra några tester. Vi får se!

Igår köpte Deli en ny mobil och till helgen kanske jag också gör det. Jag får ofta klagomål att det hörs så dåligt när man pratar med mig på telefon. Den har ju blivit gammal, fick den i present av mamma för snart 3,5 år sen. Jag älskar min mobil och har svårt att släppa taget och byta, men måste man så måste man. Dagens mobiler är gjorda att hålla i max 3 år.

Leona mår bra, men hon har ont i munnen. Igår såg jag att under tandköttet gömde sig några små vita tänder som kommer ut när som helst. Så gulligt, min lilla tjej håller på att bli stor, hon växer så snabbt. Hon är världens snällaste unge för att fast hon har ont så är hon ändå lekfull och go!

Idag har vi tvättid och senare ska vi besöka min kusin som nyligen har flyttat.
Ha en trevlig Fredag.
Hugs

Kommentarer
Postat av: Nadja

va kul med tänder, än har jag inte sett något på Angelina men de kommer väl :D

2009-10-23 @ 16:21:40
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Hallonmamma

Ojoj, se till att få det och fixat med blodsockert. De det leder ju till trötthet, svaghet och deprission. Kanske har du dåligt HB också?

2009-10-24 @ 11:40:07
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0