Inga kläder!

Jag blir gaaaaaalen! Jag har inga kläder som passar! Jag försöker hitta något "fint" att ta på mig nu när jag ska till jobbet, men jag hittar INGET i min garderob. Allt är för tight eller kort! Brösten och magen är fortfarande i vägen för att jag kan inte ens knäppa en väst som jag använde innan, den var till och med liiiite för stor! Orka gå i tights och tunika ännu en dag?!

Leona får ha på sig en rosa topp, hängsleshorts och Hello Kitty tights. Jag satte även på en rosa jordgubbeklämma i hennes hår. Hur söt som helst!


Kommentarer
Postat av: Gentiana (delis kusin)

Bukuroshja e vogel <3.

Lola, jag tycker att Leona är lik dig också!

2009-10-15 @ 19:10:03
Postat av: Lola

TACK :)))) Alla tycker att hon är lik Deli!

2009-10-15 @ 20:15:14
URL: http://babyleona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0