Leona sex månader

Min lilla tjej blir sex månader idag, ett halvår! Hallå, vart tog tiden vägen?

Det känns som att jag alltid har haft Leona eftersom jag inte kan tänka tillbaka på hur mitt liv såg ut utan henne i den! Egentligen var mitt liv bara ett tomt skal och omedvetet har jag levt med en tomhet i mitt hjärta tills Leona kom och fyllde det hålet! Nu är jag komplett och helt lycklig :)
Ändå känns det som att det var igår jag höll henne i mina armar för första gången...

Grattis min lilla stjärna, du är det bästa som har hänt mig och jag kan inte beskriva hur mycket du betyder för mig! Det finns inga ord.

Të dua më së shumti në botë!!

Kommentarer
Postat av: Hallonmamma

Grattis finaste Leona! Vilket spårk skriver du på förresten? :)

2009-10-27 @ 14:20:34
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Moster

Grattis gumman <3

2009-10-27 @ 20:36:12
Postat av: sadde

Grattis till Leona i efterskott.kram

2009-10-28 @ 20:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0