Lördag

Jag fick sovmorgon...oh va gott! Jag tror att jag mår liiiiiiiiiiite bättre idag, men blodtrycket sjunker bara helt plötsligt, så att jag ska inte ropa "hej" än! Lea sover och Deli pysslar med sin nya mobil. Snart ska jag ta en dusch och senare ikväll ska jag iväg till mamma, ensam, hoppas hon inte slänger ut mig, för att jag är förbjuden att komma utan lilltjejen! Men det kommer en del andra tjejer så det bli ganska opraktiskt för mig att ta med Leona. Tur att hon har en pappa som tar väl hand om henne när mamma är bortbjuden :)

Ta hand om er,
Hugs

Kommentarer
Postat av: Hallonmamma

vad jobbade du med innan du blev mamma ledig?

2009-10-25 @ 21:42:22
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0