Onsdag


Så här började den här skitdagen, först ringde försäkringskassan och skulle förklara en sak jag hade frågor om, men jag fattar fortfarande inte. Antingen är jag trög eller så är försäkringskassans regler och lagar konstiga!

Sen hade jag facebookproblem. Jag skulle ta bort några från facebook och jag visste inte att de inte tas bort totalt om man inte går in på deras profil och längst ner finns det "ta bort vän". Jag tog bara bort länk! Så allt detta i onödan! Jag kommer inte kunna se personernas bilder eller status men de kan se mina bilder och status...KUL!!! Förbannade facebook! Nu vet jag inte hur jag ska lösa problemet. Jag kan ju inte skicka en vänförfrågan igen för att sedan ta bort personen på "det riktiga sättet"! Oooh jag blir så less på detta!

Sen ringde Deli och berättade att jag och Leona är inlåsta i princip. Vi kan inte låsa vår ytterdörr och då måste jag sitta hemma och vara husvakt tills reparatören kommer. Det kan dröja fleeera dagar eller kanske veckor innan de tar tag i saken, de brukar vara väldigt sega tycker jag! Jag ringde bovärden men då var hon på utbildning, just idag, så att jag måste ringa imorgon igen och be de fixa det illa kvickt. Mycket akut ärende anser jag!

Ja som om inte allt detta var nog så har Leona bara gråtit och gnällt hela dagen känns det som. Lägger jag henne i sängen så säger hon bara mamamamama varje sekund. Jag tror att hon har så ont min lilla tjej, det är nog någon tand som besvärar henne för att hon vill varken sova eller äta och hon dreglar konstant.

Så har dagen hittills sett ut och vi får se hur den slutar. Deli kommer hem 1930-20 ikväll och då kanske kvällen blir lite roligare i alla fall. Must see people (känner mig helt fängslad och isolerad från andra människor på sistone).

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0