Shoppingdags

Jag trodde att jag skulle bli jättesmal inom ett halvår, men vågen har stannat! Jag sköt upp det hela tiden i hopp om att gå ner ännu mer. När Deli sa till mig köp nya kläder, så sa jag hela tiden "nej men jag kanske går ner, snart snart". Nu kan jag inte vänta mer, shoppingtur gäller för min del! Måste köpa massor av nya kläder. Framförallt byxor. Mina gamla kan jag inte ha på mig och mina mammabyxor är både tråkiga och för lösa, men det är dem jag använder änsålänge. Det verkar mer troligt att jag förblir såhär resten av mitt liv än att jag går ner mer. Oh va jag saknar mina gamla jeans, såå snygga. Jag köpte även två par nya innan jag blev gravid, Replay och Lee, jättefina. När jag sen blev gravid så dröjde det inte länge innan de blev för tighta.

Vi får se vad jag hittar i denna kläddjungel! Jag har bara köpt massor till Leona sen hon föddes. Men vad ska jag ha nu då? Det här blir svårt!

Ha en trevlig dag,
Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0