Sömnlös natt igen

Jag sov vid 5-tiden, vaknade halv åtta för att Lea ville äta och sen somnade jag om igen...både jag och min lilla tjej sov ganska länge. Nu ska jag mata henne igen. Det blir gröt, har jag talat om att hon gillar det nu? Det var inte så gott i början, men nu gillar hon det. På kvällen, vid 17-18 tiden brukar jag ge henne burkmat och resten av dagen blir det ersättning.

Ska försöka ta mig till stan eftersom en kofta som Lea fick i present från H&M har fått ett stort hål. Ska reklamera den, vet inte om det hjälper men jag kan göra ett försök.

Nu ligger Leona brevid mig på soffan och gör massor av situps, hon försöker resa sig upp hahaha. Hon har så starka magmuskler min lilla tjej.





Ta hand om er så hörs vi senare,
Hugs

PS: Har ni Tips på vad jag ska laga ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0