Sorterat

Jag har sorterat alla Leonas kläder igen för att hon växer så fort. De flesta av hennes gamla kläder ska jag ge bort. Det känns bra att någon kan ha nytta av Leonas gamla kläder. De flesta är bara använda ett fåtal gånger eller inte alls. Ett spädbarn sliter inte ut kläder för att de har det bara några månader och det är inte så att de får ha ett plagg så ofta. Inte i mitt fall i alla fall! Jag köper nya kläder till henne ofta och gillar att byta om henne ofta. Hon är min egen fotomodell :)

Jag ska ner till stan för att se om jag kan reklamera hennes kofta som hon fick för nån dag sen. Den har ett hål längst ner vid sista knapphålet. Mycket synd för att den är så fin!


Vi hörs senare.
Hugs


Kommentarer
Postat av: Linda

för min hy.. så nu fick jag kapslar till det.. vi får se hur det "work out" :)

2009-10-07 @ 14:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0