Torsdag

Det är lugnt och stilla här hemma. Leona sover på soffan och jag har uppdaterat hennes bilder på Facebook. När hon vaknar ska jag ta en dusch och laga lite lunch till mig själv. Har förövrigt inga planer idag, bara vänta på Deli, äta, umgås och sen lägga oss. Same old, same old...

Jag tror att min dygsrytm håller på att bli normal igen. Både i går och förrigår la jag mig kl 23 och vaknade kl 7. Jag sover inte mer på dagen så att jag kan sova som normala människor på natten.

Ha en fortsatt bra dag,
Hugs

Kommentarer
Postat av: Grynet

Nä det är verkligen ingen kul period... Ska till en psykolog på måndag och prata om min depresion.

Ammning börjar faktiskt fungera bra nu, även om jag känner mig lite värdelös för jag måste anväda ammningsnapp för jag har platta bröstvårtor... Men det funkar och han går upp i vikt. Det börjar bli mysigt nu :) Nä håller med. Dom på BB ville först inte ge mig nappen för han kunde få fel sug-teknik men det är väl bättre än att han inte får någon mat alls?

2009-10-08 @ 11:44:00
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0