Träna

Jag går inte ner i vikt mer! Vågen har stannat! Det gick jättebra ett tag, jag bara rasade i vikt utan att behöva anstränga mig ett dugg, men nu händer inget. Jo en sak händer, min mage svullnar mer och mer för varje dag. Nu ser jag gravid ut igen tycker jag!

Jag tror inte på träningens effekter men ändå har jag träningskort som jag betalar helt i onödan och det används inte. Nu funderar jag starkt på att säga upp det. Jag har sagt det miljontals gånger, men nu menar jag det verkligen från botten av mitt hjärta. Jag frågade dem om de har barnpassning, javisst sa dem, men bara för barn som är över 1,5 år!!! 

Jag har inte lust att bara slänga över Leona på Deli så fort han kommer hem för att jag ska dra till gymmet. Maten brukar oftast vara klar när Deli kommer hem, vi äter och sen sitter vi på soffan och då är klockan redan sju! Jag blir jätteglad när Deli kommer hem så att vi kan umgås lite som en familj. Ibland brukar jag gå över till mamma en liten stund för att hon och syskonen jobbar också långa dagar och vi hinner ju bara träffas efter arbetstid.

Så hur ska jag klämma in träning i min vardag? Jag ger upp!
God natt på er,
Hugs


Kommentarer
Postat av: Hallonmamma

Usch.. träna. Jobbigt, tråkigt.. hehe. Nämen säkert är det roligt och beroendeframkallande när man väl kommit igång. Fast ja.. de gäller ju faktiskt att komma igång också :P



Några tips är ju att ta promenader med vagnen. Eller göra ett par situps när Leona sover eller leker. Eller varför inte kolla upp om det finns någon billig motionscykel? För sånahärna saker kan du ju göra hemma. Och då behöver du inte fixa barnvakt till Leona. :)

2009-10-06 @ 07:13:18
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0