Bloglove

Mina besökare har ökat och de håller sig stadigt på samma nivå. Jag har gjort ganska mycket reklam för min blogg bland nära och kära, så att jag antar att de läser min blogg varje dag eller någon gång då och då...MEN jag har även helt okända som läser min blogg och det är jättekul! Jag antar att de flesta hittar till min blogg när jag kommenterar i andras bloggar? Jag läser många bloggar dagligen, elller rättare sagt skummar igenom för att ibland har jag varken tid eller ork att läsa låååånga inlägg. Jag äääälskar att läsa bloggar och därför har jag valt att ha en själv. Det är så kul underhållning.

Jag halkade in i en blogg för 3-4 år sen när jag googlade "A-linjeformad kappa" haha. Kände att det var en sådan kappa jag ville ha...nåväl köpet blev aldrig av, men mitt bloggintresse väcktes till liv. Jag klickade in i en blogg som var så intressant, hon skrev massor om mode och om sin vardag osv. Jag började läsa hennes blogg varje dag! Jag har inte läst hennes blogg på minst 2 år nu, men jag googlade henne igen och visst, hon är fortfarande aktiv. Men nu har jag hittat så  många andra roliga bloggar och sen jag blev gravid har intresset för mammabloggar blivit jättestort.

Jag läser modebloggar och mammabloggar. Det som är så synd är att de finns så många roliga bloggar som man inte vet om men som man bara råkar hitta för att de har gjort någon kommentar i någon blogg, ELLER skrivit i min. Många av de bloggarna jag läser dagligen är såna bloggerskor som har kommenterat i min. Jag VET att jag har kvinnliga läsare, men det som är intressant är att en kille en gång kommenterade "varför skriver du inte i din blogg längre"...Finns det nån pojke/man/kille som läser min blogg? Mina bröder läser inte min blogg för att de säger att de inte "läser några bloggar alls" och min man skummar igenom lite då och då. Oftast tittar han när jag har frågat 100 gånger "har du läst min blogg idag?". Jag var mer angelägen om att alla skulle läsa min blogg förut, men det har jag släppt nu. De som vill har möjlighet till det :)

Jag har även tjatat mycket om att folk ska kommentera, men den önskan blir inte uppfylld haha. Jag är inte den enda som har det "problemet", massor med bloggerskor klagar på att de har så många läsare men så få kommenterar. Men jag är ju likadan, jag kommenterar inte alla bloggar jag läser dagligen, eller de jag råkar klicka in på just där och då.

Det är i alla fall roligt att ni läser och att den förmodligen är underhållande, för annars hade statistiken sett annorlunda ut :)

Tack till er alla!
Ta hand om er,
Hugs

Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Jag kan iaf stolt säga att jag kommenterar din blogg. :D Tycker det är så trevligt att få kommentarer själv, och antar att andra också tycker så. .hihi :) Gillar verkligen din blogg och hoppas på mera bilder inom en snar framtid.

2009-09-15 @ 11:42:14
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: donna

gillar din blogg du verkar vara jätte jordnära de är sällsynt hos människor idag !

2009-09-15 @ 23:45:31
URL: http://dreamdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0