En inflyttningspresent till

Så nu är det klart, jag har köpt två presenter till min väninna och nu är jag nöjd! Ville köpa en annan present men det fanns inte kvar så det fick bli nått annat. Men den är lika snygg. Jag skulle inte bli ledsen om jag fick dessa presenter själv. Jag utgick från mig själv, vad jag skulle gilla osv.


Samma gäller för den här presenten, kan inte avslöja vad den innehåller förrän imorgon :)

Nu sover Leona och Deli och jag ska också göra det snart. Hela tvättkorgen är full med tvättade kläder som väntar på att vikas, men jag gör det på morgonen. Imorgon ska vi ut på en shoppingtur och köpa lite saker till Leona. Hon ska bland annat ha en matstol och lite annat smått och gott.

God natt,
Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0