Hemma efter en lyckad fest

Nu är jag hemma! Det var jättekul! Hon gör alltid så lyckade fester och nu är jag själv sugen på att ha en fest. Bad henne om tips och hjälp för en kommande fest... vi får se när det blir. Har snackat om att ha fest för allt möjligt i flera år, examen, giftemål, barn...ja allt man kan komma på...men det har aldrig blivit av för att jag är så kass på att ta tag i det.

Nu avslöjar jag vad jag köpte till henne och hon gillade dem. Det kommer fler bilder från festen nån annan dag. Imorgon ska jag på en fest till!





God natt.
Hugs

Kommentarer
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Älskar "LOVE" bokstäverna. Gav verkligen en extra touch!

2009-09-27 @ 16:39:14
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0