Ibland glömmer man

Det blev bara lunch och ingen fika med min väninnan. Hon hade totalt glömt bort att vi skulle träffas idag! Ja ja sånt händer ibland! Nu sover Leona i vagnen och jag tänker ta det lite lugnt och koppla av. Deli kommer hem sent ikväll för att han ska på after work. Själv väntar jag tills mamma slutar så att jag kan gå över en stund. Inte så kul att vara själv hela dagen (jag är egentligen aldrig själv, har Leona, men jag behöver umgås med vuxna också)!





PS: Jag har gått ner ytterligare ett par graviditetskilon! Vart tar de vägen, de bara rinner av utan att jag anstränger mig det minsta?! Så otroligt skönt när det blir så hehe

Ta hand om er!
Hugs


Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Amningen är ju det bästa sättet att förlora kilon på:D

2009-09-18 @ 13:03:25
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0