Inflyttningspresent

Nu har jag köpt första presenten, men jag måste köpt nått mer! Jag är kass på presenter, har aldrig någon idé om vad någon vill ha! Jag är själv kräsen när jag får presenter och utgår från att andra också är det. Ska åka ner till Knalleland och se i några inredningsbutiker om jag hittar nått idag eller imorgon. Vi har tvättid också och Knalleland stänger sju, så att jag får se hur det blir med det idag. Om jag bara visste vad jag skulle köpa så skulle allting vara mycket enklare.


Kan tyvärr inte avslöja innehållet då det finns risk att min väninna läser bloggen idag :) Men när hon öppnar den imorgon så ska jag fotografera det och visa er!

Ta hand om er,
Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0